30.12.2009

Interview: THE LOSS OF A TEARDROP DIAMOND with Bryce Dallas Howard


Aceasta este o perioada foarte importanta in cariera ta,fiind in francize atat de importante ca Spider-Man,Terminator si Twilight Saga,si de curand ai avut ocazia sa faci un film dupa povestea de mult pierduta,a romanului lui Tennessee Williams.Cum te simti in aceasta perioada?
Bryce:Ma simt pur si simplu norocoasa.Sa ajung sa joc intr-o opera de Tennessee Williams nu a fost ceva la care ma gandisem vreodata.Nu ai crede ca astfel de roluri ar fi vreodata disponibile.A fost extraordinar.Pentru mine,indiferent ca filmul aduce multi bani sau ca este independent,sau in orice fel se face,intotdeauna e vorba de creatorul filmului si sper si de faptul ca faci parte din viziunea creatorului.Asta ma atrage pe mine de fapt la proiecte.Ma simt foarte norocoasa ca am avut sansa sa fac asta.

Sa fii o eroina Tennessee Williams este genul tau?Ai incercat sa-ti arati toate caracteristicile personajelor jucate pana acum?
Bryce:Nu.Am pretuit trecerea mea prin acest proces si studierea marilor performante la care am fost vreodata prezenta.

Cand umareai aceste performante,incercai sa copiezi felul de a vorbi?
Bryce:Nu,nu asa de mult.Am avut un minunat gentleman,Tim Monich,care ne-a fost de mare ajutor.

Sunt multe cuvinte in acest film.Cum a fost sa te adaptezi la aceasta abordare?
Bryce:Eu provin un pic dintr-un fond teatral.Asa am inceput.Nu am cine stie ce experienta dar am facut scoala de teatru.A fost foarte emotionant si minunat pentru mine sa fac o parte in care personajele vorbesc mult.Asa ca n-am simtit ca a fost nevoie de o adaptare la un alt stil.E doar ca personajele isi vorbesc gandurile.E doar o expresie,de fapt spun ce le trece prin minte,si asta e ceva pentru care Tennessee Williams e renumit.

Cum te-ai apropiat de asta printr-o metoda asa de impamantata?
Bryce:Nu am facut asta constient.Eram mereu pe platouri intreband despre citirea replicilor.

Cum a fost sa lucrezi cu Chris Evans?
Bryce:Chris vine de pe un fond teatral de asemenea si el chiar pretuieste repetitiile.E asa o usurare sa lucrez cu el pentru ca uneori simt ca eu sunt aceea care ii inebuneste pe oameni sa o faca inca odata si el era alaturi de mine.Repetam pana pe la 4 dimineata.E o relatie foarte nuantata.Ma simt norocoasa ca lucrez cu el.Imi amintesc ca ma uitam pe monitor in prima zi si imi ziceam "O,Doamne,arata ca Paul Newman".E ceva clasic la el.Are o atitudine clasica,puternica si de conducator si este de asemenea o persoana minunata.

Ce au facut la look-ul tau pentru Eclipse,din moment ce joci un personaj deja stabilit?
Bryce:Port peruca pentru acel film,deci exista o continuitate vizibila pentru personaj,ceea ce e critic.

Nu este un rol mai mare in al treilea film?
Bryce:Ei bine,dupa cum e scris in carte,Victoria devine principalul dusman al Bellei in Eclipse.
Traducere:NESSIE
Sursa:iesb.com
Powered By Blogger