31.12.2009

Ashley Greene pentru Popstar



Chiar daca este un iubit star Twilight Saga,Ashley Greene a trebuit sa se descurce cu partea negativa a presei!
"A trebuit sa invat repede ca trebuie sa am grija la cum ma exprim",spune ea exclusiv pentru Popstar!."As spune ceva si apoi as vedea pe revista o saptamana mai tarziu si as fi ceva de genu,'Nu asta am vrut sa zic!' "
Unele reviste(nu aceasta) iau citate din alte reviste fara voie si nu sunt intotdeauna sinceri cu contextul.
"Au luat cuvantul asta si asta si aia",spune Ashley."Am invatat ca o situatie foarte sufocanta si acum cred ca sunt mult mai vaga cu raspunsurile sau stiu mai bine sa zic:'Asta poti intreba si asta nu poti intreba.Daca intrebi despre asta,s-a terminat.Nu vreau sa spun ceva si apoi sa vina peste mine Kellan sau Kristen sau altcineva si sa zica 'De ce ai spus asta!"
Citeste blogurile cu barfe,din moment ce apare pe ele in fiecare zi?
"A trebuit sa invat sa nu citesc blogurile pentru ca m-ar inebuni.Nu poti sa le spui ce sa scrie si cum interpreteaza fanii.Cel mai bun sfat pe care l-am primit a fost ca trebuie sa continui sa-mi traiesc viata.S-ar putea sa trebuiasca sa fii un pic mai retras sau sa nu iesi in evidenta,dar nu-ti poti planifica viata dupa ceea ce vor spune blogurile."
Daca nu citeste pe bloguri,ce citeste?
"Poti citi ce scriu Rolling Stone despre tine sau poti citi reviste pentru tineri...orice altceva,pur si simplu nu poti citi!"
Traducere:NESSIE
Sursa:gossip_dance
Powered By Blogger